Kasvavaa asiakastyytyväisyyttä If kaskoasiakkaiden keskuudessa

Punainen hinausauto hinaa punaista autoa tiellä lähellä rantaviivaa kirkkaana, aurinkoisena päivänä.

Kun auto hyytyy tien reunaan, hetkessä ratkaisevaksi nousee yksi asia: apu, joka tulee nopeasti ja hoitaa tilanteen rauhallisesti maaliin. Ifin kaskoasiakkaille tämä arjen turva on tarkoittanut jo vuosien ajan samaa luotettavaa kumppania – Viking Hinauksen tie- ja hinauspalvelua.

Viking Hinaus on tuottanut Ifin asiakkaille onnistunutta palvelua pitkäjänteisesti: avunpyynnöt vastaanotetaan sujuvasti, paikalle lähdetään viiveettä ja jokainen keikka hoidetaan tilanteen vaatimalla tavalla – oli kyse käynnistysavusta, renkaan vaihdosta, ovien avauksesta tai hinauksesta korjaamolle. Yhteistyön ytimessä on ollut selkeä palvelulupaus: asiakkaalle mahdollisimman helppo kokemus ja Ifille tasalaatuinen, ennakoitava palvelutaso.

“Usein asiakas on stressaantunut ja tilanne yllättävä. Meidän tehtävämme on tehdä siitä heti hallittava – kertoa selkeästi mitä tapahtuu, milloin olemme paikalla ja mitä seuraavaksi tehdään,” Viking Hinaukselta kuvataan.

Laatu syntyy arjen tekemisestä

Vuosien aikana Viking Hinaus on hionut toimintamalliaan yhdessä Ifin kanssa. Keskeistä on ollut kyky mukautua: ruuhkahuiput, kelivaihtelut ja erilaisten ajoneuvojen erityistarpeet vaativat ammattimaista otetta. Palvelun onnistuminen ei ole vain nopeutta, vaan myös vuorovaikutusta – asiakkaan kohtaamista, turvallista työskentelyä tien päällä ja sujuvaa siirtymää seuraavaan vaiheeseen, kuten korjaamolle.

Ifin näkökulmasta yhteistyö on tuonut kaskoasiakkaille arvoa konkreettisesti: apu tavoittaa asiakkaan oikeaan aikaan ja oikealla kalustolla, ja palvelukokemus pysyy tasaisena. Kun prosessi toimii, asiakkaan on helppo luottaa siihen, että “tämä hoituu”.

Yhteinen tavoite: sujuva kokemus ja luottamus

Yhteistyön tulokset näkyvät ennen kaikkea asiakastyytyväisyydessä. Kun tien päällä saatu apu on asiantuntevaa ja ystävällistä, muistijälki on vahva – ja usein yllättävän positiivinen tilanteeseen nähden. Viking Hinauksen pitkä kokemus Ifin asiakkaiden auttamisesta on rakentanut luottamusta, joka kantaa myös tuleviin palvelutarpeisiin.

“Meille onnistuminen tarkoittaa sitä, että asiakas jatkaa matkaa tai pääsee turvallisesti seuraavaan paikkaan – ja kokee tulleensa autetuksi, ei vain ‘hinatuksi’,” Viking Hinaukselta tiivistetään.

Pitkä kumppanuus, joka näkyy asiakkaalle asti

Viking Hinauksen ja Ifin yhteistyö on esimerkki siitä, miten vahva kumppanuus voi parantaa asiakkaan arkea: kun palveluketju on suunniteltu ja toteutettu hyvin, vakuutus konkretisoituu juuri silloin kun sitä tarvitaan. Ja kun apu toimii kerta toisensa jälkeen, myös tyytyväisyys kasvaa.

Vuosien varrella Viking Hinaus on ollut Ifin kaskoasiakkaille se varma ja kokenut toimija, joka saapuu paikalle, rauhoittaa tilanteen ja hoitaa asian maaliin – tehokkaasti ja ihmisläheisesti.